6

24歲的生日@7月3日

Posted by 小小小熊貓 on Monday, July 04, 2005 in
在不經不覺中渡過了24歲的生日, 第一次有一點失落的感覺.
回望過往多年的生日, 總是會抱著忐忑的心情等待生日那一天, 心情就如小朋友等著拆禮物一般.
今年, 卻已沒有往年期盼與興奮的感覺.

當打開郵箱收到商戶祝福時,
當路人甲乙丙丁跟我祝賀時,
當挑生日禮物只有一個人在意時,
才第一次發現了朋友關係是如此脆弱,
才第一次意識到朋友關係正在反比倒退.
所以, 來年希望我能更學懂珍惜所擁有的.

在此, 想向各位再說聲謝謝:
多謝一眾好姊妹, 特別是Cherry跟小鬼
多謝SMS, 撥電話和ICQ給我的好友們
多謝交情不深卻記得我生日的朋友
多謝多年不見但每年都會對我說「生日快樂」的蚊蚊
多謝所有的禮物,和心意.
有你們在, 我的生日, 快樂.

6 Comments


Really wanna you have a happy birthday... >_@

Maybe most friendship may weaken as time passes by. (Maybe due to the new person we meet, maybe due to the cracy workload, maybe...) But bear in mind that you can talk to us and share with us whenever you wanna do so.

Sorry that the birthday dinnerS were not so well-organized. Hope that we can improve next year.

And thank you for giving us wonderful birthdays and festivals in the past.


讓你感到脆弱的不堪一擊的,可會是,我的粗心大意?

我一直做得不夠,只因妳們會對我一直包容。

唉,解釋即掩飾...shit~!


讓你感到脆弱的不堪一擊的,可會是,我的粗心大意?

我一直做得不夠,只因妳們會對我一直包容。

唉,解釋即掩飾...shit~!


Cherry:我是真的有一個開心的生日喔~~~
就是因為理解到朋友之間的關係是如此脆弱, 所以才要不繼提醒自己要好好珍惜自家好友.
因為我們是朋友, 才希望大家都快樂.

Daphne: 其實我們都可以做得更多更好, 來年一起努力成長吧~~


Best regards from NY!
»


Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »

Copyright © 2009 小熊貓遊樂園 All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.