3

表哥的婚宴

Posted by 小小小熊貓 on Sunday, January 28, 2007


剛去完表哥的婚宴回來, 忽然想寫些什麼.
整個婚宴的氣氛都是喜氣洋洋的,
尤其是表哥唱著"每天愛你多一些",
送上99朵玫瑰予新娘子的一刻,真的讓人很感動.
再次證明, "橋唔怕舊, 最緊要受"呢個道理.

只是, 我依然不明白, 為什麼現在的婚宴要像一場show?
又不是公司的Annual Dinner, 為什麼要有table prize和抽獎?
親朋戚友來到婚宴, 都是為恭賀一對新人, 也不會在乎那些禮品.
如果只是在乎體面的話, 把婚宴弄得三不像, 不是更奇怪嗎?
總覺得, 這樣把婚宴的意義本末倒置了.

在記憶所及, 小時候的婚宴都沒有這樣多花臣.
頂多只有玩新人這個玩節,
沒有新人成長過程的video,
也欠缺現今的Bingo或者抽獎,
可是, 我反而覺得, 這樣簡簡單單就好.

是不是, 要回歸平淡太難?

ps: 再在此祝表哥表嫂白頭到老, 婚姻生活愉快!!!

3 Comments


而家既婚禮根本就係一場show,新朗新娘從來就是用來娛樂大眾的主角,兄弟姐妹就是幕後攪手了。

上年年尾去過兩個婚禮,一次比一次精采,煙火炮竹大投射到Power point什麼也有,坐我身邊準新朗哥就係度jot低有咩橋可以抄,結婚結到咁,真係人都癲。


我幾鍾意某同事嘅安排:
播求婚video-->進場-->註冊-->新人感想

簡單,但感動


Ming:我覺得一對新人先係幕後黑手, 畢竟搞乜都要佢地制先得, d兄弟姐妹團只係幫兇者.
本來已經夠煩, 都唔明點解仲要搞咁多野. 所以, 我成日懷疑未到結婚當日, 當時人已經失去結婚既慾望.

Cherry:係呢, 咁既安排都幾好呀, 不過, 小嵐實唔肯.
話時話, 我都幾鍾意生日快樂小米個室友個dinner party, 成班人飲下酒跳下舞都幾開心.

Copyright © 2009 小熊貓遊樂園 All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.