5

MOS

Posted by 小小小熊貓 on Tuesday, September 19, 2006 in


偶然路過Apm的Foodcourt, 竟然給我重遇它.
第一次相遇, 是在高雄的街頭.
只是短暫的相聚, 卻已經俘虜了我的心.
只怪, 我們相識太晚.

它始自日本, 及後引進台灣.
雖然是速食店, 但它的食品卻沒有M記跟炸雞店的肥膩.
吃過早餐中的<培根雞蛋堡>, 真的很美味.
用來做漢堡的麵包軟軟的, 餡料也是即製的,
而價錢也很合理, 連一杯飲品售台幣55元.

後來, 從大佬得知最有名的是米漢堡.
M記的飯Tastic跟它比起來, 相差太遠了.
待香港的分店開張後, 我一定要去試試看.
畢竟, 它的食物比兩大速食店好多了.

它是, 我在台灣遇上的Mos Burger, 摩斯漢堡.

5 Comments


超近喎我

我連BurgerKing都未食過 ~.~
好似仲有一間叫In and Out都好好食


你還是盡快移民/嫁過去台灣好了....


好味好味~
原來會0係香港開分店,
好期待呢~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
你不如去台灣short trip啦~
好好0地0抖三日,
之後0既事到時至算啦~


機場人: Burger King都好食, 但要出國先有機會食. In and Out 聽過, 但未試過.

Ming:我決定聽你意見, 所以今次去台灣會努力搵potentials.

Cherry: 係呀, 我都好回味MOS既野食, 搵日我地一齊去試丫! 哈哈, 我已經買左機票呢個星期日飛啦!!


B King 機場有得食

XDDD

Copyright © 2009 小熊貓遊樂園 All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.