0

第三十四屆國際電影節

Posted by 小小小熊貓 on Saturday, March 06, 2010 in
第三十四屆電影節又開鑼,碰巧這幾天身體抱恙,整天都昏昏欲睡。
結果,隨意地選了數套:
1. 以巴火藥庫 - 3/24@科學館
- 奧斯卡最佳外語片五部入圍作之一
2. 艋舺 - 3/25@會展
- 九把刀強力推介
3. 感情線上腦交戰 - 3/27@Grand Cinema
- 睇簡介估計應該會幾過癮,不過,個中文譯名真係好難頂。
4. 俄帝的殘酷教訓 - 3/31@UA 朗豪坊
- 每年總會選上一套紀錄片。今年人道獎紀錄片競賽的電影題材都很吸引,最想看的是克拉瑪依和上訪,但片長同樣是300多分鐘,6個鐘喎,仲唔打退堂鼓。
5. 黎巴嫩 - 4/2@Grand Cinema
- 想知道在密封的坦克裡如何表現導演想說旳故事
6. 蜆貝小小姐 - 4/4@Grand Cinema
- 點都要擇套日本或者韓國片
7. 團圓 - 4/5@科學館
- 王全安新作,劇情讓我聯想起龍應台的《大江大海一九四九》

本來仲想睇奪獄困獸、小國民尼謨、赤柬人民公敵、謎情追兇,但又怕堆得太密。
非常戇男離奇失婚、子彈頭‧大復仇、志明與春嬌就等正場上。
不過,買完飛先發現,今年竟然完全冇係文化中心同大會堂睇既場次,總係覺得爭dd咁。

0 Comments

Copyright © 2009 小熊貓遊樂園 All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.