3

7月25日

Posted by 小小小熊貓 on Wednesday, July 26, 2006 in
工作愈來愈多, 心理愈不平衡.
今天同事提及年度的身體檢查, 唔知心理評估包唔包呢?

新同事日日準時六點下班, 而我日日九點幾十點走,
仲要返屋企check email同打俾美國同事傾野.
明明係返五日工, 但星期六都要死返公司做野.
如果唔係今日計過, 仲以為人工低過麥記.

所以, 唔好再同我講咩「能者多勞」,
呢d都係bullshit.

樣樣野都爆鍋, 仲要開會, train 新人...
得個三日, 做得幾多野呀?
下個星期仲要飛去上海開會,
真係如我同事所言, 死梗啦.

寫到這悝, 只是想讓大家知道.
雖然忙誇了, 但我還是安好的.

3 Comments


工作壓力大, 你明顯係overload 啦, 有時間休息就休息好了~~希望你能夠做到工作時工作, 遊戲時遊戲好了..加油呀..頂下去..好快就會完結了~


Avalon,

謝謝你意見, 可惜, overload還得做下去. 沒有人會concerns你的工作時間.
完結? 我還沒有看到岸.


Very cool design! Useful information. Go on! »

Copyright © 2009 小熊貓遊樂園 All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.