7

25歲的生日

Posted by 小小小熊貓 on Monday, July 10, 2006 in


小時候, 時常渴望可以快點長大.
到十八歲時, 便歡天喜地地迎接攞正牌的生活.
再到廿多歲之後, 才驚覺時間過得太快.

今年, 由廿四歲踏入廿五歲, 暮地發現年青的歲月早已過去.
從前通宵撻旦的日子, 現在來說已經吃不消.
吵吵鬧鬧地嬉戲, 已被密密麻麻的工作堆得透不過氣.
想拒絕長大的自己, 卻又不得不面對現實.

不知道, 來年的生日, 還有沒有妳們的陪伴.
所以, 很想趁這個機會跟妳們說, 妳們對我都太好了, 讓我感動不已.
由生日前夕到這個星期, 都有妳們跟我慶生.
吃了三個蛋糕(某餅店的Cheese Cake, 一杯Baileys+Kaula, Rose
Cheese Cake)
許了同一個的生日願望, 會實現嗎?
別嫌我囉嗦, 再讓我感謝妳們的生日禮物和晚餐. 妳們的心思我都全收到了.

P.S.: 猜想不到相識了十年的好兄弟, 竟然連祝賀生日的說話也沒有, 不禁有點難過.

7 Comments


Dear 小熊貓遊樂園,

Is your birthday at July 10? If so... we share the same date!

Happy Birthday!

Love,

Candy


Hi Candy,

Thanks for leaving the words to me.
Your birthday is on July 10? Mine is on July 3. We do share the same horoscope and birthday month!!

Happy Birthday to you and have a great day!!

Cheers,
Sze


Cool... say "Hi!" to me in Myoga if you do recognize me.

Thank you very much for your sweet reply!

Your truly,

Candy


sorry呀...
大家送的那份禮物,
還在我的家裡...


"P.S.: 猜想不到相識了十年的好兄弟, 竟然連祝賀生日的說話也沒有, 不禁有點難過."

唔好咁嬲啦...
我幫你講句:
"哼!陳x仔,你大鑀啦!"


Hi Candy,

I do believe that we can match in Myoga someday and I'm looking forward to you!!

Yours truly,
Sze


Hi Cherry,

不用跟我說對不起喔, 妳們的心意我都收到了. 有妳們跟我一起過生日, 那已經是最好的禮物了.
嘻嘻, 我會早日把那份禮物從你家帶走了!!(>v<)
我冇嬲, 只係有少少失望者.


Dear Sze,

What class are you planning to take this week? Let me know and I will try to find you there. Thanks!

Your truly,

Candy

Copyright © 2009 小熊貓遊樂園 All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.