2

18舊夜

Posted by 小小小熊貓 on Sunday, December 19, 2004 in


經過多個月以來既籌備, 舊生會既第一個活動終於係2004年12月18日完滿結束...感覺係:終於鬆左一口氣
係咩都缺乏既情況下, 都總叫將呢個18舊夜搞得不俗吧.

還依稀記得當初阿Fred提及搞舊生會既時候, 我曾一口拒絕.
結果當然還是在半推半就的情況下給阿Fred拖了下水.
當中的名字也不知道轉了多少次, 才拼合到現在這一張17人的名單.
當初答應搞舊生會的目的, 一半是為了舊有的莊員, 一部份是為了消磨剛轉工時的空閒時間, 另一部份才是為了嶺南出一分力. 來到大半年後的今天, 心態改變了. 因著校方種種的阻力, 更令我希望可以把這個舊生會搞得有聲有色.

從來都說, 我真的很高興認識這一群莊員.

2 Comments


我幾時都話,只要有你同埋阿華幫手,我就會好放心。講真,如果以後有機會,真係想三個人開間舖頭,相信一定會好過癮~

不過點都好,真係好多謝你肯落水~


best regards, nice info »

Copyright © 2009 小熊貓遊樂園 All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.