4

26歲的生日

Posted by 小小小熊貓 on Monday, July 23, 2007 in


過了生日也差不多三個星期.
最近, 填寫歲數時又得在另一欄上剔下去.
彷彿, 那是一個門檻, 從年青的歲月, 一下子成熟起來.
再眨一下眼, 30歲已悄悄在倒數計時.

所以, 現在的我, 只想每天都過得快樂悏意.
無論我們追求什麼, 記得要讓自己過得幸福.
對, 我們都要幸福.

謝謝今年祝我生日快樂跟慶祝的好友們,
希望明年你們還會送上一樣的祝福.

4 Comments


Hi, happy birthday little Panda, I read some article in your blog they are very interesting, do you still have other 七封寄不出的情書Article you can post it in yout blog, then I can read, it very touching. Thanks


希望明年你們還會送上一樣的祝福.

給: 下一年的你

生日快樂~~


Yup... 30, another milestone, is becoming nearer and nearer... Time is running faster than we can imagine...

Hoping that we would be together next year on birthdays for each of us and also the festivals.

Ennjoy your 26. ^__^


Hi Five,

謝謝你的祝福及來訪.
我也很喜歡王貽興在Sister Live中的專欄七封寄不出的情書, 可惜, 那時候我並沒有存下來. 我也試過在網上尋找過, 卻未有所獲.
希望將來有機會結集出書, 那便可以再重溫一遍.

Hi Avalon,

這麼快便給我送上來年的生日祝福, 太早了. 怎麼好像我下年會跟你鬧翻般?

Hi Cherry,

時間, 從來不等人的.
我也希望, 在每個佳節也能一班好姊妹圍在一起渡過吧!!

Copyright © 2009 小熊貓遊樂園 All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.