3

Schedule

Posted by 小小小熊貓 on Saturday, November 25, 2006 in


呢兩晚, 突然心血來潮, 把過往幾年的schedule翻出來看.
估唔到, 由98年開始寫到而家, 足足有成8本咁多.
中學時代個三本, 每頁都是色彩斑斕的. 那年頭, 上課的時間都用來寫schedule, 也會把雜誌的圖片剪貼上去. 但最最最有紀念價值的, 還是好友們寫下的話句.
大學時代個三本呢, 少左好友們的留筆, 月份面頁也變得比較冷清. 結果, 熱情只能維持到年中, 往往下半年的頁面都是空白的.
最恐怖係上年個本, 好似新買回來的, 只寫了數頁.

看著看著的同時, 想起了很多早已被遺忘的事.
也為昔日的想法而笑了起來, 如果可以重來, 今日的我, 一定可以處理得更好.
但最感訝異的是, 怎麼那時候我的文筆會比現在好?

Schedule上出現過很多名字.
有些人, 早已從我的生活中離開.
但她們都為我留下了美麗的一頁.

留下的, 有些是知己, 更多的是普通朋友.
所以, 想係呢度回應番一班好姊妹往日在schedule的留言:
小鬼鬼: 係某一年既情人節, 你話"上年有我至愛既男女朋友親手整既金莎花, 今年唔知有無野收呢?". 連金莎個廣告都轉左, 係咪要update做另一樣野呢?
小嵐: 你曾經寫過"一齊去咖啡室既日子我永遠都唔會忘記, 係你教識我原來朋友係會成鬼日無端端出去搵佢陪佢, 係你身上我感受到個種友情既溫暖". 睇落去, 好似好肉麻, 但係好窩心. 不過, 從幾時開始, 我地迷上左去咖啡室架呢?
Cherry: "記得我地玩過, 癲過, 吵過, 鬧過, 點都估唔到會鬧交又點都估唔到會好番", 係呢, 其實我都覺得好難得. 沒想到, 我們真的做了更加好的朋友.
二家姐: 冇諗過, 你竟然曾經提及"年初二, 齊齊去睇煙花好冇". 呢個活動, 應該已經終止左好幾年, 連行年宵都冇, 唔知今年新年有冇機會重演呢?
敏儀: 除左地址欄外, 好少係schedule上面見到你既蹤跡. 其實, 你會唔會覺得我地班人太烏煙瘴氣既呢?
仲有一段被貼合既蚊蚊私語, 詩樺挑選的每月之歌...

不過, 大家都不若而同寫下"這麼近那麼遠"這句話.
是的, 我總是小心翼翼的收藏好自己的情緒.
但是, 我希望你們都知道:
"I'm happy for being your friend and I love you guys"

ps: 我有一個小小的請求, 你們可以在我2007年的schedule寫點東西嗎?


3 Comments


sure ~~~~
已經決定左麵包超人嗎? 我竟然提議去睇煙花??


"你們可以在我2007年的schedule寫點東西嗎?"當然可以啦~

是的,重看以前寫下的字句,總是不像出於自己的手筆.還是比較留戀一同上課一同胡鬧的日子.

原來,不經不覺間我們都被生活束縛了.
原來,不經不覺間我們都在經歷中成長了.

希望的是我們十年後廿年後和更以後還是可以走在一起.


Daphne: 對喔, 因為在家數下的精品店願意把sample拆開, 讓我看內頁, 所以便敲訂了麵包超人.
係呢, 奇就奇在最怕擠迫人潮既你, 竟然會提議去睇煙花. 或者, 年青的我們都不怕擁擠.

Cherry: 每次重看以前寫下的句子, 總會想起很多往事. 雖然很土, 但我也希望我們可友誼永固.

ps: post了兩個星期, 都只有Daphne跟Cherry回覆, 還是你們待我最好...

Copyright © 2009 小熊貓遊樂園 All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.